Algemeen

Zijn jullie in het weekend geopend?

In het weekend zijn we gesloten.
Heb je een bestelling gedaan in het weekend, dan wordt deze op maandag in behandeling genomen.

Mocht je tijdens het weekend contact willen opnemen, stuur dan een mail naar info@ontwerpjezo.nl
We zullen dan z.s.m op je vraag reageren.

Kan ik jullie tips geven?

 Ja! Wij horen graag van je wat je op de site mist en wat er allemaal beter kan.
Graag mailen naar info@ontwerpjezo.nl

Ik heb spreuktegels.nl of spreuktegels.com als url opgegeven maar kom bij https://ontwerpjezo.nl terecht?

Ja, dat klopt deze domeinen zijn eigendom van ontwerpjezo.nl.
Je word automatisch doorgestuurd naar de website van ontwerpjezo.nl

Bestellen

Hoe kan ik bestellen?

Je kunt een bestelling plaatsen door bij het product op de “in winkelmand” knop te klikken.
Maak je een ontwerp in de online editor? Dan kun je dit aan de winkelmand toevoegen door op de bestellen knop klikken.

Wil je verder gaan met winkelen bekijk dan andere producten in de winkel.
Wanneer je klaar bent kun via de winkelmand gaan afrekenen en het verzendadres aangeven.

Geef  op de afreken pagina je adres op waar we je bestelling naartoe moeten zenden.
Wil je een factuur naar een ander adres dan de bestelling geef dan een ander verzendadres op dan je factuuradres.

Eventueel kun je nog opmerkingen toevoegen in de bestelnotitie.

Kies een betaalmethode en rond je betaling in de beveiligde omgeving af.

Bestellingen worden pas in behandeling genomen nadat de betaling ontvangen is.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Het annuleren van een bestelling kan alleen als deze nog niet betaald is. Is de bestelling al wel betaald maar wil je hem toch annuleren? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op. Dan kijken we samen even wat we voor je kunnen betekenen.

Betalingsmethoden

Is de betaling veilig?

Je bestelling kun je veilig betalen.
Wij maken gebruik van Mollie als payment-provider.
Betalingen worden in een beschermde en veilige omgeving gedaan.

Waar kan ik mee betalen?

Je kunt in euro’s betalen met:

  • iDeal
  • Creditcard
  • Overboeking (houdt wel rekening mee dat dit langer kan duren)
  • SOFORT Banking
  • KBC/CBC Betaalknop
  • Belfius Direct Net
  • Bancontact / Mister Cash
  • Apple Pay

Verzendinformatie

Wanneer komt mijn bestelling aan?

Bestellingen voor 15:00 uur worden dezelfde dag nog verzonden.

Bestellingen worden pas uitgevoerd nadat we de betaling hebben ontvangen.

Over het algemeen word het de volgende dag bezorgd.
Het kan in sommige gevallen voorkomen dat er door omstandigheden de bezorgdienst er een dag langer nodig heeft.
Ontwerpjezo.nl heeft hier géén invloed op.

Naar welke landen leveren jullie?

Wij leveren standaard alleen in België en Nederland.
Je kunt in de webshop alleen naar deze landen verzenden.

Ben je geïnteresseerd in verzendkosten buiten Nederland en België?
Stuur ons dan een een mail naar info@ontwerpjezo.nl, dan geven wij je de juiste verzendkosten door.

Wat zijn de verzendkosten?

Gratis verzendkosten op alle producten.

Retourinformatie

Hoe werkt retourneren?

Mocht je niet tevreden zijn met het gekochte artikel dan bieden wij de mogelijkheid om het artikel terug te sturen.

Dit kan onder de volgende voorwaarden:

  1. Je dient ons binnen 14 dagen na ontvangst via e-mail (info@ontwerpjezo.nl) op de hoogte te stellen van een retourzending.
  2. Het retour gezonden artikel moet in dezelfde conditie verkeren als waarin je het hebt ontvangen en na retourmelding  binnen 14 dagen bij ons te zijn.
  3. Portokosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.

Wanneer het retour gezonden artikel door ons is ontvangen en je aan bovenstaande voorwaarden voldoet, zal het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening worden teruggestort.

Voor het retour zenden dient je onderstaand retouradres te gebruiken:

Ontwerpjezo.nl
t.a.v. Retouren
Dingenpad 20
9953SM Baflo
Nederland

Klachten

Wat als mijn product in onjuiste staat of niet aankomt?

Afhankelijk van wat er precies kapot is, wordt schade aan producten vergoed of vervangen door Ontwerpjezo.nl.
Natuurlijk moet het product ook op het moment van ontvangst al beschadigd zijn.

 

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ontwerpjezo.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van ontwerpjezo.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.3/10 gebaseerd op 18 reviews.